Rovatok

Éldegélünk, éldegélünk?

A Föld meg közben haldoklik? Ááá, nem lesz ez így jó...

... DE

most már sokkal jobb, hogy itt vagy!

Utolsó kommentek

Címkék

2.0 (1) absolut (1) álom (3) autó (3) bicikli (4) bikini (1) brad (1) bútor (1) celeb (3) charles (1) cipő (1) cunami (1) der (1) design (6) díj (2) dilemma (5) életmód (1) emmy (1) energia (1) érdekes (3) etikus (4) fairtrade (2) felmelegedés (3) fesztivál (1) floppy (1) föld (2) gárdony (1) gore (3) gorilla (1) greenpeace (1) grüne (1) gyerekmunka (1) hír (7) hybrid (2) jel (1) kemping (1) kongó (1) környezetbarát (1) közlekedés (2) lábnyom (3) london (1) metró (1) ökostrand (1) ötlet (13) peking (1) példa (1) punkt (1) recycle (7) reklám (3) sportbeach (1) style (3) szél (1) szomorú (1) szórólap (1) tanács (1) táska (5) tény (2) tipp (3) trendi (5) tudatos (1) víz (3) voltbolt (1) vuitton (1) wc (2) zöld (4) Címkefelhő

Hogy reklámozzuk a globális felmelegedést? - Part 2.

2007.10.17. 10:50 :: GreenGo

Mivel ez a téma sokkal bővebb annál, hogy egy poszttal elintézzük, így arra jutottunk, sorozat formájában fogunk ezzel foglalkozni. Íme először is a WWF Kanada reklámja a témában:

 

Szerintünk iszonyú jó a zene és a képek közötti kontraszt. Aztán itt egy másik a Greenpeace finn csoportjától (sajnos nem tudunk finnül, így nem tudjuk, mit jelentenek a feliratok :( de enélkül is érthető a lényeg.... mindemellett welcome, ha valaki lefordítja).

 

Viszont. Két napja voltam moziban. Nem is ez a lényeges, hanem az, hogy a film előtt volt egy csomó reklám, melyeknek kb. 70%-a hardcore brutális volt. Pl. a Budapesti Őszi Fesztivál reklámja, de leginkább a Russia Rulez orosz filmnapok reklámjára gondolunk. Komolyan felüdülés volt a minimál költségvetésből előállított Déja Vu kávéház (Corvin-köz) retró reklámja a koktélos és fagylaltkelyhes vágóképeivel (azóta sem tudjuk eldönteni, hogy ez vicc volt vagy komolyan gondolták). Jó, az is tény, hogy nyilván másra buzdít egy kávézó és egy globális felmelegedés hirdetés, a kérdés csak az, hogy meddig lehet elmenni brutalitásban meg sokkolásban. Mert ha egy idő után minden reklám durva lesz, akkor ez nem fog visszaütni úgy, hogy konkrétan mindenki reklámkerülő lesz? Vagy ha állandóan ilyen horror dolgokat nézünk, akkor egy idő után fogjuk-e még érzékelni, hogy ez nem normális? Vagy ez lesz a normális? És akkor mi milyenek leszünk? 

1 komment

Címkék: reklám dilemma felmelegedés

A bejegyzés trackback címe:

https://gogreen.blog.hu/api/trackback/id/tr91198932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása