Rovatok

Éldegélünk, éldegélünk?

A Föld meg közben haldoklik? Ááá, nem lesz ez így jó...

... DE

most már sokkal jobb, hogy itt vagy!

Utolsó kommentek

Címkék

2.0 (1) absolut (1) álom (3) autó (3) bicikli (4) bikini (1) brad (1) bútor (1) celeb (3) charles (1) cipő (1) cunami (1) der (1) design (6) díj (2) dilemma (5) életmód (1) emmy (1) energia (1) érdekes (3) etikus (4) fairtrade (2) felmelegedés (3) fesztivál (1) floppy (1) föld (2) gárdony (1) gore (3) gorilla (1) greenpeace (1) grüne (1) gyerekmunka (1) hír (7) hybrid (2) jel (1) kemping (1) kongó (1) környezetbarát (1) közlekedés (2) lábnyom (3) london (1) metró (1) ökostrand (1) ötlet (13) peking (1) példa (1) punkt (1) recycle (7) reklám (3) sportbeach (1) style (3) szél (1) szomorú (1) szórólap (1) tanács (1) táska (5) tény (2) tipp (3) trendi (5) tudatos (1) víz (3) voltbolt (1) vuitton (1) wc (2) zöld (4) Címkefelhő

Hogy reklámozzuk a globális felmelegedést? - Part 1.

2007.10.03. 11:00 :: GreenGo

Az alábbi lábnyomos TV szpot után most itt a következő, mely a globális felmelegedésre hívja fel a figyelmet. Íme:

 

Nem a legvidámabb reklám, az biztos. Sőt, elég nagy port kavart a tengerentúlon, mondván, hogy nagyon durva ez a vonat mindjárt elüti a kislányt rész. Aztán persze az is kérdés, hogy ha boldog, elégedett embereket és virágzó tavaszi réteket mutat a szpot, és a végére csak oda van írva, hogy pl. "ez 30 év múlva csak álom lesz", az mennyire hívja fel a figyelmet a problémára. Szerintetek?

2 komment · 1 trackback

Címkék: reklám dilemma felmelegedés

A bejegyzés trackback címe:

https://gogreen.blog.hu/api/trackback/id/tr14184463

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: big data training london 2019.03.09. 13:22:02

A világ 15 legszebb naplementéje - Gretta

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chub 2007.10.03. 17:21:33

Ha a kérdés az, hogy így vagy úgy érdemes -e reklámozni, az én válaszom egyértelműen az úgy, ahogy itt is láttuk mellett van. Nem tudok olyan adatot, h naponta vajon hány reklámot látunk összesen (nemcsak tv, hanem bármely médiumon keresztűl), de úgy sejtem ez akár százas nagyságrendű is lehet. Naponta. Ezek között kitűnni - pláne egy ilyen témának - már csak valami igazán figyelemfelkeltővel lehet. Mégha ez akár nagy port is kavar. Sőt, keverjen is nagy port, csak a fontos web-cím tűnjön ki mindig a porfelhőből...

X-polgártárs · http://graffitik.blog.hu 2007.10.03. 18:03:14

jó reklám,és pontosan bemutatja az emberek önző gondolkodását:ez már nem rám tartozik,mert én már akkor nem fogok élni...elfelejtjük,hogy a földet,nem a szüleinktől örököltük,hanem a gyermekeinktől kaptuk kölcsön!!!
süti beállítások módosítása